Sek Men Jenjarom


Erm.. Tempat praktikum aku di SMK Jenjarom Banting. Seronok dapat pergi sekolah tu..

Banyak kenangan aku di sana. Dapat guru pembimbing. Ada kawan-kawan dari UKM sama-sama praktikal. Kawan-kawan baru. Anak murid dan semua-semua lah. Banyak jugak aku belajar di sana. Kalau di UKM aku hanya belajar denga teori tapi, bila masuk sekolah dapat pengalaman baru dan aplikasi apa yang telah aku belajar. Macam-macam kerenah orang dapat aku tengok. Dah abis praktikal pun, aku masih berhubung dengan pelajar-pelajar aku.. Rindu jugak dengan warga SMK Jenjarom.

Yang kat atas tu gambar aku dengan guru pembimbing aku. Beliau banyak memberi tunjuk ajar dan panduan sepanjang aku menjalani praktikum aku. Nama beliau Pn. Hjh Normah bt Ismail. Beliau merupakan guru Pendidikan Islam dan juga Tasawwur. Ha.. masa haritu aku kene mengajar subjek Tasawwur la.. K.Normah makasih banyak-banyak atas segala ilmu dan panduan dari mu.. Ku doakan semoga dikau sekeluarga dlam rahmat Illahi.. Amin..

0 comments: